Адрес
жк.Студентски град 64,
София, България
Контакти
hello@web-graphica.bg
Тел: +359 89 443 3785

Защо сайтът ни се нуждае от блог?

защо-сайтът-ни-се-нуждае-от-блог

Съдържание

Ако искате да увеличите видимостта и надеждността на вашата компания за потребителите, може да помислите за редовно публикуване на качествено съдържание на вашия уебсайт, което ще бъде интересно и полезно за тях. Блогът е мястото, където може да се съхранява това съдържание, независимо дали наричате този раздел на вашия уеб сайт блог или нещо друго. В много сайтове „блогът“ има различен етикет, като Новини, Информация или Статии.

Какво е блог?

Блогът е уеб сайт или част от сайт, които има убеждаваща функция и неговата цел е да предостави актуална и полезна информация, от която потребителите се нуждаят или пък да отговори в детайли на най-честите запитвания.

Днес в мрежата има повече от 570 милиона блога . При направени проучвания броят на блоговете в България може да достигне над 1.5 милиона до 2022г. Блоговете за бизнес, проекти или каквото и да било друго, което може да ви донесе пари, има много ясна цел – да класира вашия уебсайт по-високо в Google SERPs и повиши видимостта ви в класирането.

Компаниите, които разполагат с блог, получават 97% повече връзки към своя уебсайт от други онлайн източници.

Важно ли е нашият сайт да разполага с блог?

Нека обърнем внимание на основните причини, поради които създаването на блог към вашият уеб сайт е неразделна част от вашата онлайн маркетингова стратегия, независимо дали сте малък бизнес или голяма организация.

1. Google харесва блогове

Google търсачката не е придирчива по отношение на стила на писане, съдържанието е истинският победител. Любовта на Google e съсредоточена към интересната и редовно актуализирана информация в блоговете, а това от своя страна може да направи чудеса с вашата SEO оптимизация и класирането на вашият сайт на 1-ва страница.

Има една често срещана шега, според която най-доброто място за скриване на труп е на втората страница на Google 🙂

И в крайна сметка Google обича блогове защото…

  • Блоговете изобилстват с ключови думи и фрази, с които искате вашият бизнес да се класира по-високо в търсачките.
  • Читателите искат често актуализирано качествено съдържание, Google също!
  • Повечето блогове вече съдържат подходящо за мрежата съдържание, което Google ще даде приоритет в своите класации.
  • Съдържанието на много връзки към други уеб сайтове, интересни статии и допълнително четене. Google обича свързано съдържание!
  • И накрая, блоговете обогатяват вашата собствена мрежа от съдържание и предоставят на Google информацията, от която се нуждае.
google-обича-блогове

2. Повече полезно съдържание - повече трафик

Блогът ви дава възможност да създадете подходящо съдържание за вашите клиенти. Можете да публикувате информационни публикации, свързани с услугите, които предлага вашият бизнес, или продуктите, които продавате. След това го превърнете в маркетингова стратегия за повишаване на трафика към вашия уеб сайт.

Можете да споделяте публикациите в социални медийни платформи като Facebook и Twitter, както и да изпращате кампании за бюлетини по имейл. Когато споделяте публикациите си в блога в социалните медии, не забравяйте да включите и визуално привлекателно изображение, тъй като потребителите на социални медии ще са по-склонни да се ангажират и прочетат вашата публикация. Този тип свързване трябва да се извършва с помощта на #тагове с вашите целеви ключови думи.

3. Безплатен PR за вашия бизнес

Според маркетолози около 85% от бизнесите предпочитат да рекламират под формата на полезни статии, вместо традиционните и добре познати методи от типа „Купете сега“. Клиентите са незаинтересовани от повтарящите се методи за реклама и продажба, а успех имат креативните бизнеси предлагащи услугите или продуктите си по-един по нестандартен начин.

4. Разпознаваемост на вашият бранд

Добре написаните статии, които читателите намират за полезни, могат да покажат вашия бизнес като лидер в бранша и да подобрят разпознаваемостта на вашата марка. Публикувайки теми, които резонират с вашата целева клиентска база и показвайки вашите знания, вие по същество предлагате на пазара своите бизнес умения и марка. Колкото повече показвате, че вашият бизнес е добре запознат с вашата конкретна индустрия, толкова повече доверие изграждате към вашият бранд.

5. Изградете по-добри отношения с клиентите ви

Блоговете могат да бъдат чудесен начин да подобрите връзката и доверието с клиентите ви. Посещавайки вашия блог, потенциалните ви клиенти могат да опознаят вашия бизнес продукт или услуга от комфорта на дома си. Когато сте източник на качествена информация, тя изгражда доверие у читателя. 

Клиентите обичат да бъдат информирани и ще оценят, че вие ​​сте тези, които ги информирате по определена тема, свързана с вашата бизнес услуга или продукт. Включването на раздел за коментари на страниците на вашия блог ще подобри ангажираността с клиента. Това ще им позволи да задават въпроси, които могат да имат по дадена тема, и ще ви даде платформа за директна комуникация с тях. Този вид пряка ангажираност с клиентите ви ще подобри разпознаването и доверието на вашият бизнес.

Заключение

Блогът не е само бизнес, това е приятен начин да изразите своята страст и мнения за пазара, на който се намирате, и да създадете осведоменост за вашият бранд. Дори и с появата на други креативни инструменти, които да поддържат вашата видимост и да стимулират вашите услуги, това не намалява стойността на това, което един блог може да направи за вашият бизнес.

Каквито и да са вашите нужди, една свежа публикация в блога е чудесен инструмент за създаване на качествен трафик към вашият уеб сайт, нарастваща аудитория и нови перспективи.

Ако желаете да увеличите трафикът към вашият корпоративен сайт или онлайн магазин, насрочете безплатна 30-минутна консултация с нашите SEO и маркетинг експерти чрез контактната форма.

Нашият сайт използва бисквитки