Адрес
жк.Студентски град 64,
София, България
Контакти
hello@web-graphica.bg
Тел: +359 89 443 3785

Топ 10 Black Friday идеи 2019

Съдържание

Черен петък или Black Friday в днешни дни се свързва с ексклузивни намаления и лудо пазаруване.

Интересът на потребителите към Черния петък постоянно нараства, което личи от класацията на 10-те дни в годината с най-големи продажби.

Нека разгледаме най-добрите практики и съвети за Black Friday и Cyber Monday и как да увеличим продажбите, съответно и печалбите с над 30 %

1.Обратно броене

За магазини с висок трафик, използването на часовник за обратно броене обхваща няколко наведнъж. Той не само насърчава разходите, но държи потребителя в очакване и напрежение за предстоящите покупки.Черният Петък  помага да се предлагат ексклузивни оферти за всички артикули в допълнение към „Сделка на часа“. Например, ако предлагате 40% отстъпка от всичко, тогава Вашата сделка за часа може да бъде с 50% отстъпка или по-висока, допълнителни отстъпки за определени марки или артикули или други комбинации. 

Не забравяйте и да създадете банер за начална страница.

2.Безплатни подаръци при всяка поръчка

Предлагането на безплатен подарък е атрактивна оферта потребителите, които чакат с нетърпение Black Friday.

С всяка поръчка можете да раздадете безплатен подарък на всеки клиент, който поръчва през  Black Friday и Cyber Monday. 

Разбира се елементите, които работят най-добре са безплатна доставка или минимална цена на доставката.

3.Удължете промоционалните кампании от Black Friday до Cyber Monday

Ефективна маркетингова идея за Черен петък, която стана много по-разпространена, е да разширите продажбите си. Черен петък беше основният ден за търговците на дребно в които да увеличат продажбите си. 

Кибер понеделникът се появи чрез растежа на електронната търговия и огромният интерес към Black Friday. 

В резултат на това повечето търговци на дребно в електронната търговия удължават продажбата си през пълните четири дни. Увеличавайки промоционалният период ще можете да привлечете повече клиенти и  да генерирате повече продажби. 

4.Създайте Email маркетинг кампания

Имейл маркетинг кампанията през Black Friday и Cyber Monday е чудесен промоционален канал за реализиране на продажби. 

Според глобалната асоциацията за директен маркетинг, че през 2018 г., че за всеки 1$ , който бива похарчен за имейл маркетинг кампания, имате потенциал да спечелите 30$. 

Най-добрите практики през този период са:

  • Предишни клиенти

Свържете се с настоящите си клиенти и им предложете специален код за отстъпки, който им дава допълнителни отстъпки при покупка. Тъй като те вече са купили от вас, преди има по-голяма вероятност да купят отново. Ако са закупили през последните 30 дни, то вашият бранд ще бъде все още в тяхното полезрение, така че не забравяйте да включите и тези хора. 

  • Повече трафик

Генериране на засилен трафик  към вашият бранд и уеб сайт дни преди Black Friday, така ще успеете да си набавите имейл маркетинг лист.

5.Добавете нови продукти за промоционалните кампании през Black Friday и Cyber Monday

Клиентите обичат да разглеждат нови продукти. Независимо дали клиент е купил продукт от вас веднъж, или е редовен клиент, новите продукти винаги ще заинтригуват любопитството му.

Можете да добавяте нови продукти по два различни начина. Първо, можете да добавите няколко нови елемента няколко дни преди Черен петък. Това ще позволи на настоящите Ви клиенти да бъдат заинтригувани, когато се връщат в магазина ви. 

Допълнителният избор на нови продукти може да се равнява на допълнителни продажби без разходи за промоция, преди Black Friday.

Второ, можете да добавите нови продукти, които се само и единствено по време на Black Friday, за да увеличите продажбите за този ден. 

6.Комбинирайте рекламните кампании в Google Ads със Facebook

Съчетаването на рекламни кампании и в двете платформи е една от най-добрите практики за увеличаване на продажбите с над 30% тъй като по-голямата част от потребителите виждат спонсорираната Ви реклама във Facebook, съдържанието и рекламният призив привлича вниманието им и те започват проучване за продукта, който ги е заинтригувал, но къде ? Да точно така в Google !

За това умело комбинирайте двете платформи и не забравяйте, че по голямата част от потребителите ще Ви потърся и в Google.

7.Използвайте #хаштагове

Когато създавате маркетинг кампанияза Black Friday, трябва да се възползвате от хаштаговете, насочени към Instagram, в допълнение към обичайните си хаштагове. Включете хаштагове като #blackfriday , #cybermonday #blackfridaysale , #blackfridaydeals. Това ще ви позволи да достигнете до клиенти, които търсят специални оферти през тези 4 дни.

8.Направете флаери

Разпространете флаери и брошури и информирайте бъдещите си клиенти за предстоящите намаления, продавайте и офлайн.

9.Използвайте думата „Безплатно“

Една от най-успешните и силно привличащи вниманието са, така наречени „call to action“ думи са имено БЕЗПЛАТНО. Няма човек, които да не се заинтригува от думи или фрази, като:

„Безплатна достава“ , „Безплатен подарък“ ,“Безплатно 2 артикул“ и др.

Поставете условията на рекламната кампания на видимо място за потребителя.

10.И не на последно място – обърнете внимание на дизайна на уеб сайта Ви

  • Обърнете специално внимание върху дизайна на целевата Ви страница
  • Поставете всички оферти и промоции на видно място
  • Подгответе Банер за Black Friday
  • Не забравяйте и банера за Cyber Monday
  • Не забравяйте да актуализирате и страниците в социалните мрежи.

В заключение: Не подценявайте Black Friday, обърнете специално внимание на маркетинговите кампании през този приод.Знаете ли, че в популярна платформа за пазаруване, достъпна и в България за 2018г. през този период са генерирали над 3 000 000лв. и над 2 милиона посещения.

Ако не се чувствате уверени или просто не разполагате с това време може да се доверите на нашите експерти от Уеб Графика за една успешна Black Friday маркетингова кампания.

Имате нужда от печеливша онлайн реклама за Вашият бизнес? Свържете се с нас и бъдете на първа страница в Google!

Нашият сайт използва бисквитки