Адрес
жк.Студентски град 64,
София, България
Контакти
hello@web-graphica.bg
Тел: +359 89 443 3785

Оптимизация на бизнеса с Bitrix24

оптимизация-на-бизнеса-с-bitrix24

Съдържание

Платформата Bitrix24

Bitrix24 е решение за бизнес комуникации и сътрудничество, въведени за организации от всякакъв размер. Системата обединява инструменти, класически принадлежащи на корпоративните интранети с CRM, управление на проекти и елементи за социално сътрудничество за формиране на оптимална виртуална работна платформа. Bitrix24 може да се използва като онлайн услуга SaaS.

Услугата е достъпна в три различни домейни от първо ниво, всеки използващ различен език на потребителския интерфейс: * .bitrix24.com, * .bitrix24.de, * .bitrix24.ru, * .bitrix24.ua и  т.н Крайният потребител може да избира между безплатни и платени лицензи в зависимост от броя на служителите и необходимите функции.

Облачните технологии са много популярни в момента, те осигуряват гъвкаво управление на данните и денонощен достъп от всяка точка, където можете да се свържете с Интернет. Избраните търговски абонаменти осигуряват неограничен брой потребителски акаунти както за интранета (служители и управление), така и за екстранета (партньори и клиенти). Ако в крайна сметка се нуждаете от по-високо ниво на персонализиране на продукта, корпоративен брандинг и / или интеграция с друг корпоративен софтуер, можете да мигрирате вашия акаунт в Bitrix24 Cloud към самостоятелно хостваната версия по всяко време.

Какви функционалности предлага Bitrix24?

Функционалностите в които е фокусиран Bitrix24 могат да се разделят на общо 5 категории. Нека разгледаме подробно всяка една от тях:

  • Комуникации
  • Задачи и проекти
  • CRM
  • Онлайн чат на живо
  • Сайт билдър

Комуникации

Една от най-полезните неща, които Bitrix24 осигурява на вашия екип е бързата и лесна комуникация. Платформата се справя с вътрешната комуникация чрез редица функции. Най-важният комуникационен компонент обаче е потокът от активности.

Поток на активност 

Потокът на активност осигурява на потребителите на Bitrix24 преглед на високо ниво за всички промени, настъпили в тяхната организация. Всеки път, когато потребителят публикува анкета, нов служител се присъедини към екипа, насрочите събитие в календара, в потока от активности ще се появи резюме на промяната, като по този начин ще знаете какво се случва във всеки един момент във вашата организация.

поток-на-активност-bitrix24

Онлайн чат

Друга важна функционалност онлайн чата за комуникация, както с клиентите, така и вътршнофирмената кореспонденциа. В крайна сметка, сътрудничеството зависи изцяло от възможността да разговаряте. Bitrix24 не е по-различен и затова платформата подържа и такъв тип комуникация. Има и обществен чат, организиран за всички служители. Интерфейса, който управлява онлайн чата, улеснява и организира също така и телефонните обаждания и видеоконферентните разговори, така че можете да провеждате и официалните си срещи и чрез Bitrix24.

онлайн-чат-с-bitrix24

Управление на документи

Управлението на документи е друг удобен функционалност, която улеснява комуникацията във вашия екип. Bitrix24 се предлага за управление на фирмените документи а именно :

  • My Drive
  • Company Drive
  • Group Drive

My Drive е пространство за  личното съхранение на файлове. Документите, споделяни на други места, могат да бъдат свързани с My Drive, така че винаги да можете лесно да ги достъпите.

Company Drive е мястото, където могат да се съхраняват и споделят файлове, които искат да бъдат достъпни от всички служители.

Group Drive е пространство за споделяне на документи от една група, например различните отдели в компанията.

Друга важна част в споделянето на документи в Bitrix на която трябва да се обърне внимание е интеграцията с Google Drive и Office 365.

Задачи и проекти

Bitrix24 прави много от нещата, които правят и другите инструменти за управление на проекти, но разграничаващият фактор е точно колко от тези функции са интегрирани в управлението на проекти на Bitrix24. Докато някои инструменти за управление на проекти се интегрират или се фокусират само върху няколко от тези функции, Bitrix24 е един от най-пълните инструменти за управление на проекти.

Нека разгледаме всички различни функции за управление на Задачи и проекти, които са интегрирани в платформата.

Gantt Charts 

Gantt Charts  представлява графично представяне на графици на проектите и задачите, свързани с него. Наличието на това графично представяне улеснява визуализацията на екипа в производствения процес, а също така дали дадена част от проекта изостава.

Kanban

Kanban е друг популярен начин за визуализиране на напредъка в производствения процес, макар и по-опростен. Този метод използва подход за плъзгане и пускане на движещи се задачи през различни състояния по пътя им към завършване. Например, когато се създаде задача, има редица състояния, в които задачата може да бъде, преди да бъде завършена. Задачата може да бъде възложена, но не предприета, предприета, но не завършена, завършена, но не прегледана, или и двете завършени и прегледани.

Репорти

Всички добри инструменти за управление на проекти се нуждаят от начин за преглед на информацията, събрана във времето. Обикновено това става чрез експортиране на данни от задачи, които са били изпълнени или работили в миналото.

управление-задачи-проекти-с-bitrix24

CRM

Управлението на отношенията с клиентите е все по-важен аспект на всеки бизнес и затова работчиците на Bitrix24 са инвестирали толкова много в създаването на качествено CRM решение.

Bitrix24 описва техния CRM инструмент като „насочена към сделка, цялостен мащаб на CRM и платформа за автоматизация на маркетинга.“ Трудно е да се даде обобщение на високо ниво на това CRM решение, тъй като то цели да бъде платформа в пълен мащаб, която може да се справи с всякакви проблем.

Контакти

Bitrix24 има качествена система за управление на контакти, която ви позволява да създавате персонализирани контакти с различни полета. Контактите могат да бъдат импортирани, експортирани или търсени.

Bitrix24 включва и два изгледа с подробни описания за контактите и отчети, които обобщават всички данни. Контактите вече не трябва да се разглеждат просто като телефонен указател, тъй като тези отчети дават различна перспектива на начина, по който контактите ви предпочитат да взаимодействат. 

Отделните контакти също могат да бъдат свързани с данните за продажбите, за да помогнат на търговските екипи да визуализират неща като стойност на спечелени сделки, процент на конверсия на сделки, обща сума на неплатени фактури и други. Тези индивидуални прозрения са просто още един начин, по който Bitrix24 прави огранизира и улеснява бизнес комуникацията.

Сделки

Таблото за управление на сделките ще ви помогне винаги да знаете къде се намират възможностите за продажби за вашата компания. Таблото за управление на сделките възприема стила Kanban, но го прави по-ориентиран към продажбите. Потребителите могат веднага да видят стойността на всички сделки на всеки етап от процеса на продажба, от бъдещите продажби до крайната фактура. Сделките могат да бъдат свързани с контакти и да получават конкретни бележки, така че екипите по продажбите винаги да знаят как да се справят с всеки клиент. Данните могат също да бъдат събрани за генериране на отчети, които помагат на потребителите да видят и разберат тенденциите в своите канали за продажба.

Телефонни обаждания

Телефоонните обаждания са интегрирани добре с таблото за управление на сделките и можете бързо да изберете няколко сделки и да създадете опашка за повикване от свързаните телефонни номера. Големите списъци с телефонни номера също могат да бъдат делегирани на няколко лица, така че натоварването да бъде равномерно разпределено. Има и опции за разговори, включително опция за запис на всяко телефонно обаждане. Това гарантира, че обажданията могат да бъдат одитирани или прегледани, за да се подобри ефективността във времето.

Уеб чат на живо

Чатът на живо е важна част от превръщането на посетителите на вашият уеб сайт или онлайн магазин във ваши бъдещи клиенти.

Най-добрата част на тази функционалност на Bitrix24 е, че той е безплатен, говорим за безплатни, неограничени чат сесии за до 12 служители. Това включва онлайн чат, имейл комуникация, Facebook, Skype и други приложения за чат на трети страни.

Сайт билдър

Последната и най-новата функция, която Bitrix24 интегрира в тяхната платформа  е техният уебсайт. Стартиран през 2017 г., Bitrix24 Sites цели да създаде „красиви сайтове и целеви страници, които да ви помогнат да продавате повече.“

Сайтовете на Bitrix24 се предлагат с неограничена  с неограничен хостинг план и ви позволяват да създавате толкова страници, колкото искате, и всичко това безплатно. Bitrix24 предлага и редица шаблони на уебсайтове, посходящи за повечето видове бизнес. Това означава, че можете да създадете подходящ уебсайт, дори и с малко технически познания. 

Вижте този страхотен инструмент и как Bitrix24 може да ви помогне да изградите страхотен сайт, безплатно!

Заключение

В заключение можем да кажем, че Bitrix24 е един от най-подробните инструменти за организация на бизнеса. Това е платформа, която има за цел да се справи с всеки аспект на вашия бизнес. Ако успеете да овладеете Bitrix24, той ще направи всичко за вас и вашият успех.

Надяваме се, че нашата статия ви е била полезна! Ако съдържанието ви е харесало и сте научили нещо ново, не забравяйте да я споделите с вашите приятели! При нужда от консултация относно вашият онлайн бизнес, не се колебайте да се свържете с нас чрез контактната форма. Ще се радваме да отговорим на всеки ваш въпрос.

Нашият сайт използва бисквитки