Адрес
жк.Студентски град 64,
София, България
Контакти
hello@web-graphica.bg
Тел: +359 89 443 3785

Тенденции в Дигиталният Маркетинг за 2022

тенденции в дигиталният маркетинг за 2022

Дигиталният маркетинг по време на пандемията се промени в различна посока, бизнесите започнаха да изграждат нови маркетинг за идващата 2022г., тъй като това, което работеше през 2021г., не е задължително да работи и през новата година.

Добре известно е, че развитието на дигиталния маркетинг никога не спира. Вече се очертават редица тенденции, които ще определят дигиталния маркетинг през 2022г. На преден план са някои тенденции, които очакваме да преобладават през следващата година, като решението на Google е ключово сред тях.

Съдържание

Предимства на дигиталния маркетинг

Откакто хората се научиха да търгуват, маркетингът е на мястото си. Маркетингът е свързан прекият и непряк контакт с вашата аудитория на точното място и време. С възхода на интернет това означава, че можете лесно да се свържете с аудиторията си в интернет чрез дигитален маркетинг . Но какви точно са предимствата на дигиталния маркетинг?

Икономически ефективен

Основната цел на всяки онлайн бизнес ще бъде да намали разходите си за придобиване/придобиване на клиент. В цифров вид това се нарича цена на щракване. Можете да пускате няколко реклами онлайн на цената на един билборд на градския площад.

По-ниска цена

Независимо дали искате да популяризирате бизнеса си на местно или международно ниво, дигиталния маркетинг ви предоставя рентабилни решения. Тя позволява дори на най-малките компании да се конкурират с по-големите компании, използвайки силно насочени стратегии. Повечето от тези стратегии дори няма да струват нищо за начало (като SEO, социални медии и маркетинг на съдържание). Въпреки това, не всяка форма на дигитален маркетинг е подходяща за всеки бизнес и някои може дори да имат повече разходи от други. Бизнесът може да намери подходящи решения въз основа на своите маркетингови цели.

Ефективно насочване

Дори и да нямате ясна представа за вашата целева аудитория, дигиталния маркетинг ви позволява да извличате данни, за да видите кои аудитории ще работят най-добре за вас и да оптимизирате кампанията си около тях. Има много различни опции за насочване, като например чрез ключови думи за оптимизация за търсачки (SEO), плащане на клик (PPC) или чрез демографска информация в социалните медии. Това огромно количество елементи за насочване, с които разполагате, гарантира, че всяка кампания достига до правилната аудитория. Той също така ви помага да анализирате променящото се поведение на клиентите и да променяте кампаниите за тези промени. Тази способност за бързо разбиране на променящите се нужди на клиентите е сигурен начин за успех за всяка компания. 

Множество стратегии

Има различни стратегии за дигитален маркетинг, които могат да се използват от различни видове бизнес. B2B бизнес, който се интересува от получаване на международни клиенти, може да има напълно различна стратегия от B2C местен бизнес, който продава дрехи. Докато някои компании могат да се възползват по-лесно с маркетинг на съдържание и SEO, други могат да се възползват от рекламни кампании, базирани на конверсия. Ключът е винаги да анализирате резултатите и да разработвате по-добри тактики и методи с времето. Добре изпълнената стратегия за дигитален маркетинг е тази, която се променя и адаптира бързо с трансформирането на нуждите на бизнеса.

Ето някои от най-често срещаните видове дигитален маркетинг :

  • Създаване на съдържание, базирано на SEO 
  • Маркетинг в търсачките 
  • Социални платени реклами
  • Видео маркетинг 
  • Ангажиране във форума
  • Маркетинг в социалните медии 
  • Имейл маркетинг 
  • Локално търсене 
  • Ремаркетинг 
  • Инфлуенсър маркетинг 

Оптимизация с AI

Изкуственият интелект (AI) се рекламира като следващото голямо нещо. Анализатори прогнозираха, че през 2022г. технологиите за изкуствен интелект ще бъдат в центъра на всички нови софтуерни продукти и услуги.

Това, което прави AI мощен компонент в стратегиите за дигитален маркетинг, е способността му да анализира поведението на потребителите и моделите на търсене в множество дигитални платформи, за да събира данни, които бизнесите могат да използват, за да разберат по-добре как клиентите взаимодействат с техните продукти или услуги.

Оптимизация с AI

Чатботове

Чатботове, задвижвани от изкуствен интелект, все по-често се използват от бизнеса, за да им помогнат да взаимодействат с клиентите в реално време, през деня или нощта.

Видео маркетинг

Видеосъдържанието също доминира. Всъщност видеоклиповете ще представляват 80% от целия трафик на уеб сайта до края на 2021 г. Можете да използвате видео съдържание като част от вашите стратегии за SEO и маркетинг в социалните медии.

Първо, съберете проучване на ключови думи, за да определите какво търсят клиентите ви онлайн. След това използвайте видео съдържание, за да отговорите на техните въпроси. След като създадете видеоклипа си, споделете го във вашия фирмен блог.

Не забравяйте да добавите препис и да го оптимизирате за SEO. Можете също да използвате инструмент за редактиране на видео, за да получите видео точно както искате.

Можете също да създавате видеоклипове на живо в Instagram и Facebook. Използвайте AR и VR и в YouTube и TikTok. Следенето на най-новите видео тенденции ще ви помогне да останете актуални онлайн.

Инфлуенсър маркетинг

Ако искате да актуализирате плана си за дигитален маркетинг в социалните медии, помислете за партньорство с влиятелен човек тази година. Потърсете инфлуенсър, който вече има силни последователи. Уверете се, че те могат да достигнат до вашата целева аудитория. След това ги помолете да популяризират вашия продукт или услуга.

Можете да използвате съществуващото доверие и лоялност към марката на влиятелния човек, за да изградите своя собствена достоверност. Потребителите ще се вслушат в личната препоръка. Може да решат да опитат вашия бизнес.

Инфлуенсър маркетинг

Гласово и визуално търсене

Търсачките също ще разширят услугата си, за да включват гласово и визуално търсене през 2022г. В бъдеще клиентите ще могат да получават информация за конкретен продукт с помощта на качени изображения. Като собственици на бизнеси, можете да сте сигурни, че вашите продукти са съвместими с тази услуга за търсене. В гласово търсене е нарастващата популярност. Маркетолозите трябва да оптимизират своите продуктови страници, за да приемат нарастващия брой потребители.

Заключение

В днешно време дигиталният маркетинг е задължителен за изграждането на успешен модерен бизнес. Многото предимства на дигиталния маркетинг могат да подобрят бизнеса ви, за да бъде най-добрият. Независимо дали се увеличават продажбите и потенциални клиенти или информираност за марката.

Дигиталните канали ще продължат да увеличават аудиторията си и да знаете къде да популяризирате бизнеса си най-ефективно са въпроси, на които трябва да отговорите.

Разбирайки какво предстои в пространството на дигиталната и онлайн трансформация, компаниите, които се възползват от нарастващата онлайн аудитория, ще бъдат мили пред конкуренцията си.

В днешния бизнес малките и големите се конкурират на по-равнопоставени условия. За разлика от тях, други имат повече възможности със значително по-значителни бюджети, но това не означава, че са спечелили конкуренцията само с по-голям бюджет. Това се свежда до това колко добре една стратегия ще бъде приложена във всяка уникална ситуация.

Нашият сайт използва бисквитки.